heading a positive life !

Assalamualaikum wbt and good night everybody!

 fuhhh lamanya aku tak update blog ni. tapi kan,kalau aku type entry pun,ada ka orang nak baca? whatever. maybe aku type ni untuk memori kot. ha la memori untuk aku baca nanti 10 tahun ka bila aku rasa macam aku tak tau nak buat apa. okay,hampa semua sihat? aku doa hampa baik-baik ja :) aku okay ja kat sini. life budak baru lepas spm ceni sebenarnya. one word. BORING! aku pernah rasa boring sebab "asyik pegang" buku ja selama sekolah ni. tapi,bila tak sentuh buku lagi boring.. pergh tahap boring dia boleh kalah level orang duk atas batu bertapa 3 hari tiga malam.


2016
uish pejam celik pejam celik dah 2016 dah wei!


ish,apadia aku ni? ni dah new year la wei. 2016 already! come on,move on from that kind of bored-lifeless-negative-life. so basically,apa aku buat sekarang ni,tolong mak aku ja, kadang aku lapar,aku masak ah resepi dari internet. tak mudah dan tak juga susah. okay-okay la. mak pernah pesan,kalau nak buat something,make sure lahir dari hati. baru tak rasa beban dia. and benda yang hang nak buat pun akan jadi lagi senang. u know like things easily flows gitewww~

positivity



well "new year,new me" is what i told myself  almost EVERY YEAR! but i found myself duk macam tu jer. like nothing changes. if u ever asked me,which year do i miss most? i would go for 2013. time tu form 3. entah la. tapi aku rasa tahun tu,aku macam postif semacam ja. tahun tu aku PMR. maybe sebab tu la kut semangat dia err...cam lain sikit kan. effect dari baca buku Prof.Muhaya kot(hiks) btw thanks cikgu sains saya yang saya sayangi sebab bagi buku tu! and....... Alhamdulillah result PMR aku bagus juga. bukan nak riak. cuma bersyukur sangat-sangat. terima kasih Allah :)

okay,tu bab form 3. hidup aku positif gila! tapi awat time SPM aku jadi jshdjcbwhjdkd!!! Alhamdulillah,lepas dapat result PMR tu,aku ditawarkan kelas sains tulen plus akaun -_-" sains tulen memang impian aku sejak dulu. tapi,akaun tu...

OKAY,AKU NAK LUPAKAN SEMUA BENDA TU!

change

2016,aku akan jadi Aimy yang baru. Aimy yang lebih sihat,lebih akrtif,lebih peka(tak "loi" cam adik aku selalu kata),yang sayang semua orang,yang tak bertindak melulu,yang pandai masak kononnya nanti busy tak dan dah nak belajar masak dengan mak kannnn,yang tak sombong(okay ni special. bukan aku sombong lah. cuma kadang-kadang aku tak biasa sangat dengan orang yang baru dikenali atau jarang aku jumpa. ada beza k. tapi percayalah,ramai dah orang kata "hang ni mula-mula kenal ja bajet sombong tapi bila dah lama kenal,kalau sekepala ya allah tak ingat dunia) kihkihkih cuba teka siapa kata macam tu. okay takyah ah duk teka. buang masa hampa ja. lain la kalau hampa duk crushing kat kami. "huhu"

aesthetic

okay,semua tu maybe akan jadi Aimy yang baru. inshaAllah. aku akan cuba jayakan misi aku kali ni. aku takmau fail kali ni. aku memang betul-betul nak berubah ke arah kebaikan. inshaAllah. jadi,kita di penghujung rancangan dah kut noh. malam-malam ni ngantuk pulak awal-awal. ha la,tadi pi teman Cik Umi beli barang sikit habuan bekal dia nak pi Germany nanti. doakan Cik Umi selamat sampai k.

 Assalamualaikum,bye!

Comments

2017 GOALS

  • Reveal my online business
  • Fujifilm X-T10

Popular Posts