Childish born

Assalamualaikum and Hi , ebelibadi !

 harini 21 halibulan 9 tawun 2012  kan ? kan ? kan ? okayyy today , wanna update pasal my Childhood Past :) saya dilahirkan pada 2/11/1998 . telah diberi nama Aimy Zatul Akhmar :) my mom and my dad give it :D and im soo glad .

with my mom :)

kalau diikutkan lah kan , dulu Mak saya cakap saya rapat dengan Ayah . kalau pergi mana-mana mesti dengan Ayah .ouh yes ! satu hari nih kan , my mom lah  cerita kt saya haritu , erm minggu lepas kut . when my mom dekat Hospie , time tu nak lahirkan Adik saya . Ouh Ya ! saya akan ada Adik time tu -_-" Ayah bawak saya sekali , naik kereta :D vommvommvommm   time tu saya baru ja ermmm , nak masuk setahun kut :D keicik lagi lah ;)  okayyy , dah sampai Hospie . dekat tengkat bawah sekali tu kan ada kedai kecik-kecik kan , hampa nih tau tak hospital mana nih ?! Hospital Alor Setar yg saya maksudkan :D okayy , kedai kecik tu ada jual KEROPOK kan , Ayah saya belikan one for me . Ayah tak bagi makan , tapi kocak jaa . ask my mom , kenapa pulak mcm tu ? then my mom say , sbb time tu saya suka bunyi . tak kira lah , bunyi tu bunyi apa pun . bunyi katak panggil hujan ke , bunyi whatever lah ! okayy , apa aku merepek nih ?! bytheway , saya ada seorang adik yang kadang-kadang dibenci ! dan kadang-kadang boleh jadi kawan untuk share problem :) nama dia Hizatul Hidayah . umur ? hmmm 29/10/1999 nih umur dia genap 13 .

with Adik XD

kalau kami buat apa-apa mesti sama . even , selalu cakap perkataan yg sama dlm masa yg sama ! Ouh ya ! my adik pun rapat jugakkk dengan Ayah :D want me to prove it ? 

here !

waktu tu dekat Pulau Pangkor kut kalau tak salah laa :) time kami kecik-kecik Ayah selalu bawak kami  pergi melancong . not Abroad . dalam semenanjung jaa :) bytheway , im thankful 'cause Allah give me a Freedom like that when i was child , Alhamdulillah :) 

  alamakkk ! hampir terlupa nak cerita pasal my beloved Cousin :DDD saya ada banyak cousin kalau sebelah family Ayah lah . okayy , saya start from paling tua to paling muda :D

1.Azrul (sorry , i dont know how old is he now )
2.Anis (15 , PMR candidate )
3.Aimy (me , 2nd novemba gonna rush to be 14 )
4. Hidayah (adik ,13 on this october )
5.Anisah ( Nisya , darjah tiga kut skrang nih )
6.Umairah ( 7 tahun kut )
7.Yazid ( Arghhhh ! sooo much naughty )
8.Azim
9.Amanda
10.Aiman
11.Fakri
12.Arsyad
13.Aril
14.Naufal (bambam)

yaaaa , that its . klau balik kmpung , paling rapat dgn Azrul and Anis lah . nak saya prove lagi ? okay :) i love to prove .


this !

  and this !


hmmmm , okayy ! maybe tu jaa kut untuk harinih . about me, adik, and beloved cousin :D  hey awak !  cherish your childhood, and yes. do not forget your parents' sacrifices .without them, you probably will not see this beautiful earth , right ? 


Ahaks ! anybody home ?


i love to eat ! i heart eatin' ! imma food Eater !


with the DEBITS !


We love posing together <3


now she's gettin' bigger and bigger 


kbye , assalamualaikum . SWAG !

Comments

2017 GOALS

  • Reveal my online business
  • Fujifilm X-T10

Popular Posts