back ?

Bismillah...

Assalamualaikum girls out there . im back ?! hahaha its such a funny tittle to type/write/read (tonight) . Alhamdulillah tahun ni baru aku nak bernyawa balik dengan blog aku . ye la , tahun lepas ada sebab . ada sebab ok ! sebabnya .. hmmm adalah . budak kecik tak boleh tau . hahaha

{love nature}
Alhamdulillah , result pmr pun dah selesai amik . aku dapat kelas science dan memang tu pun aim aku sebelum ni nak join kelas science sebab , nak kejar cita-cita ? Ya . itu yang pasti . ayah pernah cerita yang dulu dia nak jadi doctor tapi tak tercapai oleh sebab-sebab tertentu . so , bila fikir-fikir balik , apa salahnya kalau aku yang sambungkan cita-cita ayah yang terputus di tengah jalan tu . hahaha .

Lagipun , science ni memang aku dah minat dari darjah lima lagi . ingat lagi detik aku dengan Adam dulu . {Adam Shahmi,sekarang sekolah mana pun aku tak pasti} haaa , sambung balik . time tu waktu science dalam kelas 5 tekun(2009) aku memang tak suka gila kat sorang mamat ni (Math) so aku decided nak tiru ja jawapan kat buku Adam . sampai timbulnya pertandingan tarik-------tali dengan dia . aku punyalah tarik buku mamat dia tu . sampai -- hampir terkoyak . dia buat muka kat aku , aku ambik hati balik lol . "aaaaa,hang nak tiru buku scince aku?" "buat apa aku nak tiruu?"hkdcbiowjndiwxhiuwegtfuibw4uhjhskdjfhugeo //AKU DAH LUPA APA AKU NAK TULIS TADI //

first test add maths , aku fail . thats it , its never mean that ill fail everytest of the YEARS ! i will do better in the next test , yea . see ya ! bye , Assalamualaikum :)


Comments

2017 GOALS

  • Reveal my online business
  • Fujifilm X-T10

Popular Posts